مشاوره اخذ تسهیلات

یکی از مهترین فعالیت‌ها جهت ایجاد و توسعه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در ایران، تامین مالی پروژه‌ها می‌باشد‌. بی‌ثباتی در قوانین و رویه‌ها و عدم شفافیت‌ها باعث شده پروژه‌های زیادی با معضل تامین مالی مواجه شوند‌. متاسفانه بسیاری از سرمایه‌گذاران با مصرف کل منابع در اختیار، ضمن اتلاف سرمایه، موفق به اخذ تسهیلات نمی‌شوند و عملا به پروژه‌های نیمه‌تمام تبدیل می‌شوند. از آنجا که قوانین بانکی برای مشارکت بانکی تعاریف و ضرورت‌های مشخصی دارد و اگر سرمایه‌گذار براساس ضرورت‌ها و برنامه‌ریزی هزینه کند، می‌تواند از منابع محدود خود به بهترین نحو استفاده کند. براساس اصول مالی، سرمایه‌گذاران باید با هدف افزایش توان مالی، منابع خود را برای اخذ حداکثر تسهیلات اهرم کنند.

سلک کو با تکیه بر تخصص و تجربه بیش از سه دهه در زمینه ارائه مشاوره‌های تخصصی مالی و بانکی در سراسر کشور در خصوص دریافت تسهیلات بانکی با مشاوره تخصصی و ارائه تکنیک‌های منحصر‌به‌فرد در راستای اخذ تسهیلات بانکی با شرایط زیر اقدام می‌نماید.

  1. مشاوره در خصوص دریافت بهترین وام از متناسب‌ترین بانک با شرایط گیرنده تسهیلات
  2. تامین مالی شامل اخذ مصوبه و تخصیص وام و معرفی‌نامه به بانک عامل جهت اعطاء وام
  3. اخذ پیش فاکتور ماشین‌آلات و تاسیسات اصلی و مقایسه‌ای مورد قبول بانک عامل
  4. تهیه و تدوین طرح توجیهی با نرم‌افزار COMFAR با فرمت بانک‌های عامل با مهر کانون مشاوران اعتباری و سرمایه‌گذاری بانکی کشور و تائید بانک عامل
  5. دفاع از طرح ارائه شده در بانک و همراهی متقاضی تا اتمام فرآیند اخذ وام
  6. تشکیل پرونده در بانک عامل و رفع موانع و مشکلات متقاضی تا عقد قرارداد وام
  7. سنجش خلاقیت و اهلیت متقاضی بنا به درخواست بانک یا متقاضی
  8. ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی طرح بنا به درخواست بانک یا متقاضی

برای دریافت مشاوره با گروه سرمایه‌گذاری سلک کو تماس بگیرید.