سرمایه‌گذاری مشترک (Joint Venture)

جوینت‌ونچر در زبان فارسی به سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت تجاری بین‌المللی، و مشارکت استراتژیک ترجمه شده است و به نوعی از همکاری تجاری است که در آن طرفین، مدیریت فعالیت خاصی را به صورت مشترک انجام می‌دهند و در منافع و ریسک‌های احتمالی شریک می‌شوند.

جوینت‌ونچر یکی از روش‌های مناسب برای همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی است. در روش جوینت‌ونچر طرف داخلی می‌تواند از تکنولوژی، سرمایه و همکاری طرف خارجی استفاده نماید و در مقابل طرف خارجی هم با استفاده از مواد اولیه و انرژی ارزان به بازار داخلی دست پیدا کند، از این رو جوینت‌ونچر یک استراتژی مهم برد- برد برای رشد بین‌المللی به‌شمار می‌رود. بنابراین گروه سرمایه‌گذاری سلک کو به شما کمک می‌کند با یافتن شریک تجاری مناسب استراتژی خود در فضای بین‌المللی دنبال کنید.

گروه سرمایه‌گذاری سلک کو با دانش و تجربه و اشراف اعضای خود در صنایع مختلف، با تجربه در کسب‌و‌کارهای بین‌المللی، با شناخت چالش‌های محیط کسب‌و‌کار در ایران می‌توانند همراه و مشاور شما در این زمینه باشند. برنامه‌ریزی، مدل‌سازی کسب‌و‌کار، طراحی استراتژی،کنترل‌های داخلی و … از جمله فعالیت‌هایی است که کمک می‌کند تا پروژه به صورت درست انجام شود. فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود عبارت اند از:

  • برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند
  • Merge and Acquisition
  • Match Making
  • خدمات حقوقی، مالی و مدیریتی در زمینه جوینت‌ونچر

 

برای دریافت مشاوره با گروه سرمایه‌گذاری سلک کو تماس بگیرید.